It starts with a bang.....

11 posts / 0 new
Last post
SAS_WIZ
Veteran
Veteran
Offline
Last seen: 5 months 3 weeks ago
It starts with a bang.....

I thought i would post, what i think was the best New years fireworks display in the world.

Can you do better?

SAS_WIZ

SAS_Leon
Veteran
Veteran
Offline
Last seen: 5 years 6 months ago

That was really amazing. Good job to those pyro-technicians :).

NoDebate
Offline
Last seen: 11 years 8 months ago

Yeah, think of all the blackpowder and money wasted just for entertainment's sake. Blum 3

Spidey01
Offline
Last seen: 3 months 5 days ago

Aye very nice, especially since flashplayer7 easy to install for the newbie has been prepaired for PC-BSD.

Now I can stop protesting lack of support hindering new users and start protesting how much the company insults me !

If I ever find the time to meddle around with it I might install v9 on all boxes when it comes out for non Windows platforms.

James
Offline
Last seen: 3 years 4 months ago

Yep, I have to agree, I was there and it was awesome.

Former SAS_Capt_James - Webmaster, Map Maker, Live-Ops Creator

SAS_Recon
Veteran
Veteran
Offline
Last seen: 8 years 1 month ago

very nice, I used quite a lot of cash on fire-works this year, but that can surely not be compared with that. 8O

SAS_Webmaster
Offline
Last seen: 1 year 3 months ago

Lots of money involved, but many people watched it!

Hexen
Offline
Last seen: 9 years 4 months ago

Talk about burning money 8O

Still, pretty damn impressive.... BiggrinWink

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Served: 06/06/06 - 24/04/07

Necro
Offline
Last seen: 11 years 7 months ago

Im pretty sure that thing was visible from space !!!!!

SAS_Jakub
Veteran
Veteran
Offline
Last seen: 8 years 7 months ago

Cool fireworks mate, you gotta come down o Sydney tho, thats where the party is.

I haven't found any good vids as of yet. I do have the actual TV coverage taped on TV, i can try and upload that but our fireworks are all along the harbor so its a bit hard to show everything.

All in all ours cost $4mil and here are some vids.

http://www.youtube.com/watch?v=Ng6kfyXYXuE

http://www.youtube.com/watch?v=4lo6DWpeTfs

http://www.youtube.com/watch?v=off_7i8TWOs

Oh wait, here it is,

http://www.youtube.com/watch?v=sb8lanW_VYw

Enjoy

Cheers

Sgt_Jakub

Train Hard - Fight Easy

lil_chuGz
Offline
Last seen: 11 years 9 months ago

Londons was amazing and Sydneys wasnt that bad either...all we get here is like one minutes worth. We just go for the really big THUDS lol. We do have shapes sometimes, like we have a heart one year. Cant seem to find it anywhere. Biggrin